Thursday, February 4, 2010

macam2 bnd ....

dlm kepala aku..banyak sgt nk pk,padahal x pntg mane pn.ain2....
exam mid sem da bes smalam..paper last, paper marketing.sebenarnye x sush.tp dsbbkan aku selang 1mnt asyik bersin,x ley nk focus..blk umah je..selang 30 saat aku bersin!!! seram sejuk badan...+ bdn smpi sekarang panas dalam.hu3
mcm mane nie..rasenye mid sem paper mcm truk je.=((
hishh..cuakla plak..=(( investment,fa3,marketing,costing ( byk no )...=(( & AIS..!! hu3..sediy2.

pg td abah terima call dri kg. embah yg duk kt parit20 da meninggal.dia merangkap moyang tiri aku + nenek tiri ayah aku.so mama,abah,ica,hadi & aisyah blk kg.aku dok umah..sbb x sehat.
-AL FATIHAH-

ari nie.4 feb 2009..besday slh sorg kwn chat aku...-ALTAF KHANJER-
" happy birthday hun!!! " 19th birthday..=)))



cuti adla dlm 3 ary je..sikitnye cuti.=(( kolej nie memg kdkt cuti.=(( tp nk duet je lebiy.
yg bestnye.aritue ktorg kne wat mcm assessment tok kualiti kolej.
ktorg tibai puas2 ape yg x setuju ngan kolej.
lg2 pasl financial department..!! huish..kalo tang duit...laju je..
adla sorg kakak nie..aku da dkt sebulan ulang alik pg finance..mintk 1 surt je..surt to claim EPF, dsbbkan die x tau..tp buat2 tau..aku suruh bapak aku pg mntk sndiri!! bile aku dgr ape yg die ckp kt aku...hahaha....nk trglk + marah...cm kesian pn ade gak..x kesah.pas nie.saya da x tgk muka akak lgla..jgn risau.=)))))

another 1, td aku tgk cte CHUNO a.k.a SLAVE HUNTER..cite die best.OST die pn BEst..tp cite die.hu2..mc kesian gak slave2 zmn2 dahulu kala.dorg kna seksa...mati-matian..dsbbkn dorg lari dri TUAN dorg..pas2 budk2 seumur 13 taun kna layan laki tua,yg tgn terketar2...x sedar diri.!!
tp 2 bru tyg episode 1...blm lg tg episode strsnye.hu3
akan d review oleh saya.he3

okla.nk tido.suda pukul 2.04 am.
last gift for today.=))

p/s : syoknye jmpe fake GJP.he3





No comments:

Post a Comment