Saturday, February 27, 2010

internet 24/7

sgt tidak bagus.!
can cause byk bnd..MALAS terutamanya.
hari ni da ckp aku lyn internet hmpir 1 hari..(tp dsltkan ngan mdi,mask,makan,solat.=p)
assignment investment suda sepruh jalan disiapkan.:) ad lg 2 soalan yg mmrlukan skill melukis graph.!

masalah ini selalu dhadapi..' kenapa kalau buat group assignment,mst ada member yg bermasaalah??'
sush sgt nk jumpa org yg sgt bertanggungjwb & komited..
yg pntg aku agak kesian dgn group member lulu.
sorry lulu, kte x dpt nk tlg.only 'they' can help you.

smalam mama & the rest blk kg.abah nk ltk batu2 kcil dkt kubur arwah yaya.sbb mg lps ktorg prgi, tanah kubur mendap..tp aku tak ikt dgn alasan nk siapkan asignment.x tau.aku malas nk ikut.:(
even pg td abah call, suruh aku blk dgn k.intan.but im still insist, x nak blk..
when they stil suruh aku buat bnd yg aku tak nak buat, i'll not change my mind.
lately, aku bersikap sedemikian..x taula knapa..i'll try to find out soon.:)

this is great.aku mimpi dia mlm td.ha3
sbb aku byk tgk gmbr LMH kot mlm td..nonsense betol!


tak sabar to make TREADMILL my BBF!!

tak sabar nk make SAMSUNG CORBY my new phone!

tak sabar nk pg UIA next week for IIC's graduation day.!

owh ya.smalam aku download WINAMP SKIN banyak2x! currently aku gune yg gmb my BOYFRIEND.=p


jumpa byk.ada 2pm,Big Bang,A.N.JELL,Jang Geun Suk.tp Lee Min Ho x da.sediy:(

& aku change wallpaper to CHUNO!! so LEGENDARY.he3



p.s : seorg ayah bertnya kpd anak perempuannya.akak ada ramai kwn? anaknya jwb.kawan ramai2 buat apa, kalau sorg pn sush nk bergntg harap.aku harap kwn2 ku tidak sebegitu.:)
datang dgn senyuman,pergi tnpa trace.just 'blah'.


No comments:

Post a Comment